Yalnız değildik!

31 Ağustos 2012 | 10:20

15 yorum

8076 okunma

Hollanda'da yaşayan ve başta Almanya olmak üzere çevre ülkelerden stada gelen gurbetçiler, Bursaspor'u, Twente karşısında yalnız bırakmadı.

Stat önünde toplu halde, “Timsah yürüyüşü” yapan taraftarlar, Bursasporlu futbolcuları taşıyan otobüsü tezahüratlarla karşıladı.

Türk seyircilere ayrılan 1500 biletin kısa sürede tükenmesi nedeniyle 17.5 euroya satılan biletler, karaborsada 60 euroya alıcı buldu.

 

    • isim soyisim
    01 Eylül 2012 | 09:36
    sadece ŞAMPİYON kadrodaki RUHU geri istiyoruz o kadar ...bunu yönetim mi hoca mı yapar bilemiyorum başkan çıkacak galibiyet primi verecek futbolcunun canı cini para çünki evet arkadaşlar duydunuzmu üç beş sezondur galibiyet primi diye bir kelime ? ...
    • bursa aşığı
    01 Eylül 2012 | 01:26
    Şu timsah yürüyüşünü twente çimlerinde yapamadınız ya,

    kahroldum...
    • Ersoy Sarak
    31 Ağustos 2012 | 20:33
    Teksas avurpa olarak ordaydik , muammer in dedigi gibi e az 130-150 kisilik yer vardi daha ! kara borsa yokdu , yanlis bilgi !

    Yensek de yenilsekte hayatimizin renklerini avrupa da takip edicez Bursa nerde biz orda slm teksas avrupa ersoy !
    • MUAMMER Sarac
    31 Ağustos 2012 | 20:03
    karaborsa yoktu arkadaslar,
    bilet de vardi yaklasik 130 kadar daha mevcuttu,niye karabrsa olsun...
    Teksas Avrupa olarak oradaydik.Mücadelemiz herdaim devam edecek...
    Selametle...
    • Orhan
    31 Ağustos 2012 | 19:35
    Ulan saçmalamayın ne bu takımı bu takımı şampiyon taraftar yaptı takımda hiç bişey yok bu takım bu durumdaysa taraftar sayesinde kimse kalıcı değil bu yönetimi siz hala destekleyin bakalım....
    • Ölümüne Bursaspor
    31 Ağustos 2012 | 18:28
    taraftar kadar üzülen var mı?

    şimdi hepsi ya villasında yada son mocel arabasıyla hatunlarla gece klüplerinde..

    biz 3 kuruş maaşımızın 1.5 kuruşuyla maça gitmeye eziyet çekmeye devam.. Ey yönetim bizler bir mücadele veriyoruz. ve siz bu mücadelede yoksanız lütfen el sıkışıp ayrılalım. yoksa bizim küçük hedeflerle kaybedecek zamanımız yok buna ertuğrul hoca da dahildir. artık tecrube edecek birşeyde kalmadı.
    biraz kendini geliştirmesi gerekiyo..
    • curva sud
    31 Ağustos 2012 | 17:55
    orda bile karaborsa :O
    • alp
    31 Ağustos 2012 | 15:34
    futbolcular görevini tamamlamadı arkadaş.
    • ya ne adamlarsiniz
    31 Ağustos 2012 | 15:19
    hep destek tam destek anladik ta bisey yaramiyo kardesim sen tepkini sadece sanal ortamda koyarsan bu adamlar ( yonetim ) dusunuyoki bunlar ne yapsak ne etsekde bzi desteklicek istifa etmiyorlarsa bile komple transfer komitesini degistirilmesi lazim skrm boyle isi
    • isim soyisim
    31 Ağustos 2012 | 13:56
    Ulan hakem hataları tamam anlarımda ulan bu takım değilmi 40 dakika defans yapıp rakip kaleye bir şut bile çekemeyen harbi turu kendi ellerimizle verdik
    • RadicaL
    31 Ağustos 2012 | 12:17
    Bu takim degilmiydi bizi gunlerce sokaklardasevincten aglatan, bu takim degilmiydi o kadar şikeye ragmen sampiyon olan. Biz ne yaptik bu takim icin ? Arkadaslar biz Bursasporluyuz. Trabzonsporly besiktasli degiliz, biz iyi gun degil, kotu gunde takimini en iyi sekilde destekleyen taraftariz. 2 sene once biz degilmiydik man. Unt. 2. Golu attiginda stadta show yapan. Bu gun avrupa kupalarindan elendik olsun varsin elenelim biz Bursasporlu olarak serefimizle, avrupanin bizi hayretle izledigi gibi takimimizi karsilayalim bagrimiza basalim. Hersey seninle guzel, acisiyla tatlisiyla Bursasporummmm. Seni cok seviyoruz Bursasporum.
    • Ali
    31 Ağustos 2012 | 11:48
    (Sarızatu) harika konuştun bravo aynen futbol bazen 2 dk inşallah daha güzel seneler görücez hep beraber !
    • TeXaSLee
    31 Ağustos 2012 | 11:48
    Şimdi evimizdeki maçta takımımızı en güzel şekille karşılamak bizim borcumuzdur arkadaşlar takımımız orda en güzel şekilde bizi temsil etti ama hakem hataları nedeniyle grupralara kalamadık.
    • Sanzatu
    31 Ağustos 2012 | 11:03
    Futbolcular görevlerini dün tamamladılar. Şimdi bize düşen sahamızdaki ilk maçta onları yine Twente maçındaki gibi bağrımıza basıp sonuna kadar desteklemek.
    • emre toka
    31 Ağustos 2012 | 10:52
    13
    allah hepinizden razı olsun

SON KARŞILAŞMA

GELECEK KARŞILAŞMA